onsdag den 27. juli 2011

Sættekasse tip..

Et lille sættekasse tip kommer her, til dem der måtte have lyst til et sådant :o)
Da jeg skulle i gang med endnu en sættekasse havde jeg lyst til at få nogle af de gode gamle motiver med, såsom Alfons Åberg og andre søde/sjove motiver.

Jeg gik derfor i den lokale genbrugs og købte nogle bøger til 5 kr stykket - og så var det bare at gå i krig med at rive sider ud af bøgerne (husk at gør det mens børnene ikke ser på så de ikke får nogen gode ideer hihi)
Og så har man egentlig mange gode motiver til billige penge..
Jeg fandt en bog med Mummi, Alfons Åberg, Bambi og Dumbo...

2 kommentarer:

  1. Hvor er jeg bare glad for, at du har kommenteret på mit indlæg, for ellers ville jeg ikke være kommet på besøg på din blog.
    Kan godt lide billederne fra dit hjem; virkelig hyggeligt og personligt. Bogstaverne på køkkenet, er de sat ind i et billedredigeringsprogram, eller står der vitterligt det i køkkenet? Syntes det er humor på højt plan, hvis der gør, og vil straks anmode manden om vi ikke også skal have noget tilsvarende.
    Men altså, tak for kigget for nu. Har meldt mig som fast læser, så kommer helt sikkert forbi igen

    SvarSlet
  2. Hej Rebekka og hjertelig velkommen til :o)
    Nej, det står såmænd i køkkenet på skuffen under induktionen :o)
    Jeg har bare bestilt en wallsticker med min egen tekst og sat op.. Synes det er lidt skægt at sætte sit eget præg på tingene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...