onsdag den 3. august 2011

En halv fødselsdag

I dag har Sigurd fødselsdag - sådan halvt ihvertfald... For i dag bliver han 6 måneder og for mig er det nærmest en ligeså stor milepæl som at blive et år.
Nu kan han for alvor starte op på forskellig grød m.m. og med den fart han udvikler sig, kan vi snart ikke huske ham som en lille baby mere...

Mine forældre er netop hjemvendt efter en tur til Schweiz i 2 1/2 uge og de kunne nærmest ikke kende ham den bette. Pludselig sidder han med ved bordet når vi spiser og spiser med ovenikøbet.

Vi var så heldige at få en lille gave af dem da de kom hjem. En rigtig fin keramik vase der egentlig ligner en sæk/pose...
Har ærgret mig over at jeg ikke fik købt en da vi var dernede for 2 år siden, men nu står der endelig en her på skænken :o)

I dag har jeg haft lidt tid til at være krea mens Bettemand sov i barnevognen og Wildbassen tog en skraber på sofaen (det er hårdt at have sommerferie-fri fra børnehaven)
Ja sådan kan man jo også sove..
Jeg fik lavet et aftryk af Williams fod og hånd på krympeplast og lavet et par halskæder ud af det og også lavet lidt perleplader som måske engang ender med at blive til en uro..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...