onsdag den 14. september 2011

Afsløringen...

Nu er formaliteterne på plads og jeg kan - endelig - afsløre anledningen til min lykkeligheds give away...

Jeg har fået nyt arbejde! :o)

For fem uger siden blev jeg kontaktet af én der synes jeg havde de kvalifikationer hun stod og manglede og da jeg synes det lød spændende, tog jeg ud for at snakke med hende :o)
Det var ikke umiddelbart en stilling jeg nogensinde havde forestillet mig jeg skulle bestride, men efter et par samtaler og en snak med mine kommende kollegaer blev jeg klar over at det faktisk nok lige præcis er noget for mig - og at det faktisk nok også er noget jeg allerede har arbejdet meget med, bare uden at det har været en del af min stillingsbeskrivelse..

Det nye job er i samme virksomhed som jeg før har arbejdet i, men i en helt anden afdeling med andre kollegaer, arbejdsområder osv. men jeg har heldigvis en klar fordel i at kende virksomheden, arbejdsgangene, kulturen m.m. så jeg ikke også skal sætte mig ind i alle disse ting når jeg starter.

Jeg har nu fået sagt op og Anders har fået på plads med sin arbejdsgiver at han kan få et par måneders barsel, så nu kan jeg endelig glæde mig åbenlyst :o)

Jeg skal starte d. 17. oktober og ja, det er lige et par måneder før end jeg havde planlagt i første omgang...
Men jeg synes nu kun det er fedt for Anders og drengene at han skal have et par måneders barsel, og så kan han også få lov at stå for indkøring :o)
Han glæder sig også til at gå og hygge om drengene og glæder sig over at jeg kan starte op på et vildt spændende og udfordrende job, som jeg kan blive rigtig glad for. (Man er trods alt på arbejde temmelig mange timer i løbet af en uge)

Jeg glæder mig nu også helt vildt til at være Pernille i stedet for at være Nogens Mor 24-7 og så synes jeg også det er rart at jeg kan starte op på alt det nye og fokusere fuldstændig på det, mens Anders tager sig af hus og børn :o)

Hvis du ikke er med i min give away, kan du nå det endnu... Bare klik her

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dit nye job:-) Jeg stod i samme situation, da jeg var på barsel med Villads, da jeg også lige pludselig blev spurgt, om jeg ville ha' et stilling et sted, hvor jeg rigtig gerne ville prøve at arbejde. Så jeg måtte også skære lidt af barslen, men det var det værd!

    SvarSlet
  2. Kære Pernille
    Stort tillykke. Det glæder mig at du er glad for din beslutning :)
    kh

    SvarSlet
  3. Tillykke søde - så håber jeg at du endelig kan få lov til at bruge dine kreative talenter i dette job :-) Og dejligt at Anders også lige får lov til at holde lidt "fri" og være far på fuld tid. Glæder mig til at høre om det nye arbejde. Knuser

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor lyder det spændende og helt fantastisk!!! Stort tillykke :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Tillykke!!! ;o). Skønt at barsel m.m. kunne gå op i en højere enighed, nyd den sidste tid derhjemme, trods sygdom :o(

    SvarSlet
  6. Tusind tak for Jeres søde kommentarer! Nu er der under en måned til jeg sætter mig på en kontorstol igen, det bliver nok med ambivalente følelser men jeg er sikker på at det bliver rigtig godt.
    At have et dejligt, spændende, udfordrende og berigende job er meget vigtigt for mig, og jeg er sikker på at det nye her nok skal leve op til dette :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...