lørdag den 24. september 2011

Da da da dam... and the winner is...

Tusind tak til alle Jer der havde lyst til at deltage i min give away, som blev en realitet fordi jeg havde lyst til at fejre at jeg har fået nyt job :o)

William var meget stolt over at skulle trække en vinder.

Han mente dog at der stod William på sedlen ;o)

På vindersedlen stod der Malene, som er kvinden bag denne skønne blog

Jeg har fundet lidt ekstra frem til en 2. præmie så udover en vinder trak William et ekstra lod og på det stod der Betine, som har denne hyggelige blog.
Hvad du har vundet, må du vente lidt med at se :o)

Hvis I sender mig jeres adresser vil jeg hurtigst muligt sende Jer en lille pakke :o)

Rigtig god weekend...

5 kommentarer:

  1. Tillykke til malene og Betine:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god søndag. Du har fået en award på min blog, håber du vil være med i legen

    SvarSlet
  3. Fedt!! Har sendt dig en mail:)

    SvarSlet
  4. Naiiii.... :) Hurra! Sender straks en mail!

    SvarSlet
  5. Ih altså... jeg kan ikke finde din mailadresse? Og rigtig meget tillykke med det nye job... Hvor er det bare skønt!

    :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...