tirsdag den 27. september 2011

Pandekage(man)dag..

I går fik jeg lyst til at bage pandekager til dessert... Det gik rent ind hos drengene..
Tror ikke Sigurd fik så meget ned, men han synes det var skønt at sidde og røre ved, undersøge, sutte på og kaste rundt...

William spiste så hurtigt som aldrig før, for han kunne se at stakken af pandekager blev mindre og mindre og han blev helt bange for at de ville forsvinde inden han nåede at få en mere... Så vi måtte lige berolige ham og fortælle at der nok skulle være en mere til ham.. :o)

Mine nye labels er også kommet med posten - nu skal jeg bare lige finde tid til at sy noget jeg kan sætte dem på...
Og så er jeg kommet lidt videre med broderiet... Ikke så nemt at finde tid til det for tiden, men lidt sker der da...
Nogen gæt på hvad det skal forestille? :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...