tirsdag den 13. september 2011

Retro..

I dag bliver det vist et indlæg dedikeret til retro. Ikke planlagt på forhånd, men jeg kan se på billederne, at det må være den rette titel :o)

Er det et kassettebånd eller er det...

En IPhone..?
Mit nye cover som jo kan skiftet ud ret hurtigt når man ikke lige er i retro humør ;o)

Faldt også over denne nyhed hos Designdelicatessen - synes da det er en sjov opfindelse :o)
Fra designdelicatessen
Et hurtigt kig forbi en af yndlingsgenbrugsbutikkerne blev til dette sengetøj og pudebetræk. Synes da egentlig det er ret fint i mønster og farver og det er kun pudebetrækket der er falmet i farven.

Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal have kreeret med det..

3 kommentarer:

  1. Hej søde. Ville lige skrive at jeg savner dig - men nyder meget at følge dine blogs selvom jeg kan blive helt forpustet over alt det du laver :-)
    Dejligt cocer forresten - så husker man de gode gamle dage hvor cd´en endnu ikke var opfundet - og man måtte spole frem til den sang man ville høre:-)

    Kan vi finde et tidspunkt, hvor du og Anders og selvfølgelig William og Sigurd vil til Aarhus på besøg. NU bor vi jo tæt på motorvej - så det tager kun en time - og I kan overnatte, skulle det være nemmest, og I vil besøge andre i Aarhus samtidig. Vi vil i hvert fald rigtig gerne have besøg jer af :-)

    SvarSlet
  2. Hej honey.
    Tak for din søde besked.
    Ja tænk bare på dengang vi var med til at skifte alle VHS'er ud med DVD'er i blockbuster :o)
    Jeg kan allerede sige til William "Da jeg var ung, der havde vi slet ikke..." Så føler jeg mig helt gammel ;o)

    Vi vil meget gerne komme og besøge Jer på et tidspunkt. Vi må lige snakkes ved om hvornår det kan passe. Så må vi se om du når her forbi først eller...
    Kram herfra

    SvarSlet
  3. Jeg kommer i hvert til Herning i uge 42 - torsdag, fredag og lørdag - da Henriks forældre skal bruge bilen. Vi har jo overtaget deres gamle, da jeres gamle gik kaput :-( Den bliver skrottet om nogle dage, for nu er den rusten og mange ting mangler reparation. Men vi har elsket bilen lige siden vi overtog den fra jer - så det er en smule sørgeligt at sige farvel.
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...