tirsdag den 6. september 2011

Så skete det....

.. Jeg er også blevet ejer af en af de dersens smartphones - en IPhone for at være helt nøjagtig.

Jeg har egentlig aldrig været én af dem der har brugt mange penge på mobiler og skiftet dem ud hele tiden, men hvis jeg skal følge lidt med i teknologiens udvikling, er det vist på tide jeg sætter mig lidt ind i alle de "nye" ting. Ellers ender det jo med at William har styr på apps osv. før jeg overhoved har fundet ud af at tænde for telefonen!

(Jeg synes stadig det er mange penge for en telefon, men det er vel nærmest også en lille computer?)

I eftermiddag kl. 17 startet gymnastik sæsonen igen, og da det var et af ugens højdepunkter for William sidste sæson, skal han selvfølgelig meldes til igen i år..

Jeg synes dog det kan være svært at få det hele til at gå op når det er fra 17-17.45 (specielt når vi begge arbejder igen og Anders til tider også har sene vagter om tirsdagen osv.) men Williams søde faster MM har sagt ja til at hjælpe med at hente ham fra børnehave og følge ham til gymnastik, så det er bare skønt.
Det er bare så dejligt med lidt hjælp, og William ser det jo ikke som hjælp, han nyder bare at hygge sig med andre end kun sine forældre :o)

I år skal han gå på et tumlehold uden forældre, jeg er meget spændt på hvordan det bliver :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...