onsdag den 5. oktober 2011

Hækle Hygge

I går var så dagen hvor jeg svingede en hæklenål rundt om garn for første gang..

Fik prøvet lidt fm, km, lm og hvad de nu hedder :o)
Jeg synes egentlig det var lidt svært sådan at holde styr på nål og garn og udtagninger og antal osv. osv.
Lene (fra min mødregruppe, som havde været så sød at sige ja til at sætte mig ind i den ædle kunst) og jeg fik da snakket lidt indimellem, men det var lidt svært at snakke alt for meget når jeg også skulle holde tungen lige i munden ;o)

Mit allerførste hækleri

Glæder mig til jeg bliver så god at jeg kan koncentrere mig om andet end nål og garn mens jeg hækler - men der går nok lang tid ;o)
Lene hæklede noget hurtigere og mere ensartet end mig :o)

3 kommentarer:

  1. Syntes det er flot. Har selv for nyligt meldt mig under hæklefanen, og det er utroligt så hurtigt man kommer fra start, når bare de mest basale ting er kommet på plads.

    God fornøjelse med de fremtidige hæklerier (som jeg glæder mig til bliver vist frem på bloggen)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej, at du er kommet i gang! Måske du vil være med til hæklehygge en dag?

    SvarSlet
  3. Rebekka - mange tak :o) Jeg satser på at jeg kan finde lidt tid indimellem så jeg kan få øvet og vedligeholdt det og dermed hurtigt blive rimelig ok til det :o) Så er det lidt sjovere, så det ikke tager et år at hækle selv den mindste ting.

    Finurligheden - tak :o) Ja det kunne da være hyggeligt med en hækledag - Men så skal jeg vist lige have øvet mig lidt, for du er noget mere ferm til det end mig ;o)
    (Lige pt kan jeg ihvertfald ikke både hækle og snakke hihi)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...