mandag den 3. oktober 2011

Keramik...

I sidste uge var jeg et smut forbi Søstrene Grene og fik denne gang 1 lille fin kande og en krukke med hjem...

I dag var jeg et hurtigt smut inde i byen og faldt over to Kronjyden ting i vinduet hos en genbrug.
Et fad og en fin "krukke" som jeg tænker er god til f.eks. kartofler, så de holder sig varme længere...
Kunne ikke stå for det fine blomster mønster.. :o)

Fandt også ud af at der i øjeblikket er tilbud på Mummi krus og skåle i Sinnerup, så to kopper måtte også med hjem. Elsker motiverne og farverne. De kan da kun bringe smil frem hos både voksne og børn ;o)
 Og så lige et billede af hvad der sker, når man lader William uden opsyn et ØJEBLIK når han er kommet hjem fra børnehaven.
Han skal holdes i gang indtil sengetid, ellers...
Synes alligevel det er ret utroligt at han kan sidde op og sove... træt må han jo ihvertfald være det lille pus ;o)

Lene fra min mødregruppe er kommet til at love at prøve at lære mig at hækle og i morgen formiddag skal jeg ud til hende og forsøge at sætte mig ind i den ædle hækle-kunst.
Jeg glæder mig helt vildt og har meget høje forventninger (til mig selv) :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er han altså skøn:D

    Held & lykke med hæklerie! Men pas på, det er stærkt vanedannende....

    SvarSlet
  2. Tak :o)

    Ja jeg frygter godt nok også at det kan gå hen og blive - endnu - en tidsrøver! :o)
    Har allerede mange ting på min hækle to do liste, så forhåbentlig kan jeg lære det..

    SvarSlet
  3. Sikke fine ting! Kender godt den der med "dem" der skal holder i gang, for ellers SNORK. De børnehaveunger:) Hav en god dag!

    SvarSlet
  4. Sanne - ja det er noget af et arbejde at holde gang i to drenge hele eftermiddagen og aftenen :o)
    Men ikke noget at sige til at de er helt færdige efter børnehaven, der er jo fart på hele dagen ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...