mandag den 3. oktober 2011

Søndagshygge og kreatid

I går formiddags mens Sigurd sov en lur, bagte William og jeg gulerodskage. En opskrift jeg aldrig har prøvet før, men det skulle vise sig senere, at den er på gen-valg ;o)
Mmm den var god og egentlig kæmpe stor. Så da vi havde været forbi mormor og mkorfar og budt dem på et stykke kørte vi forbi far på arbejdet og gav et stykke til hans makker som han kunne få med hjem til aftenskaffen..
(Og der er stadig en halv kage i køleskabet som nok skal forsvinde hurtigt :o))

Om eftermiddagen da Sigurd sov igen og Willi legede lidt med mormor, fik jeg syet endnu en lille barselsgave, så jeg snart er helt færdig og klar til barselsbesøg.. Mangler kun 1 sidste ting nu..

Forleden fik jeg også gjort endnu en gulv-siddepude færdig, så man ikke får summen bagi af at sidde på gulvet dagen lang og lege ;o)

1 kommentar:

  1. Nøj hvor ser den kage god ud... Mine ender altid med at blive sådan nogle flade nogle! Måske du vil dele en opskrift?
    Kh Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...