lørdag den 1. oktober 2011

Velkommen sommer! Med sol og gaffelis..

Det er egentlig ret mærkeligt at have sommertøj på den sidste dag i september... Men det havde vi altså i går og vi nød solen hele eftermiddagen i Legoland :o)

Min mor og lillebror havde tidligt fri i går, så vi hentede William tidligt fra børnehaven og tog afsted. Min mormor tog bussen ud til Legoland og mødtes med os.

Anders var på arbejde og Sigurd blev passet et par timer af sin faster indtil farmand kom hjem og kunne overtage.

Her kommer lidt billed SPAM fra den skønne dag i går..

William kunne bruge al tiden hér i miniland, med at trykke på knapper og se på ting...
Det er vist kun når man ser på de lange skygger, man kan se at det ikke er juli måned..
En lidt sjov historie knytter sig til ovenstående billede...
Min bror og jeg spurgte William om vi skulle have en is. Dét ville han rigtig gerne (selvfølgelig :o))
Så sagde han at det skulle være med en gaffel og løftede pegefingeren for ligesom at pointere at det skulle det altså!
Vi gik hen for at finde en isbod der havde åbent mens vi prøvede at sige at man da spiste is med en ske og ikke en gaffel...
Inden vi bestilte is spurgte jeg igen og han skulle have is i en kop med en ske og han sagde bare "ja, med en gaffel" (jeg tænkte at han måske havde fået en lille gaffel til en is, et andet sted en dag, hvor jeg ikke havde været med)

Vi bestilte så en Olli is til ham - sådan en lego is med en kugle og softice og drys og hvor halen er en ske...
Han gik hen og satte sig for at spise den med Nikolaj imens jeg bestilte is til os.
Da jeg så kom med vores sagde han straks "jeg skal have sådan en gaffel..." og pegede på vores Vaffel..

!!! Hmm.. så måtte mor og Willi bytte is... Min bror og jeg følte os lidt dumme men fik da en griner over det... Og også over at jeg så måtte sidde og spise is af en dragehale...

Ja så ved vi da det til næste gang.. gaffelis

4 kommentarer:

  1. En gaffelis - ja, hvorfor ikke?!? Det lyder som en hyggelig dag.

    SvarSlet
  2. hehe ja så bliver man bekræftet i, at det er vigtigt at tale T-Y-D-E-L-I-G-T til sine børn :o)
    Han har nok altid høre vaffelis som gaffelis...

    SvarSlet
  3. Den var da sød:)
    Kom lige forbi din blog og tror da jeg bliver hængende. Skynder mig at melde mig som fast læser;)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  4. Velkommen Catrine - hyggeligt du har lyst til at følge med :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...