lørdag den 12. november 2011

Broderi til fødderne..

For noget tid siden købte jeg en fin lille skammel i en genbrugsbutik, men stoffet foroven trængte mildest talt til at blive skiftet ud..

De sidste par aftenen har jeg haft tid til at sy lidt på projektet, og i dag fik jeg betrukket skamlen..
Jeg har valgt at iføre den et farverigt citat..

Nu mangler den bare et par fødder der trænger til lidt afslapning..
Og nu hvor det er begyndt at være temmelig fodkoldt er Sigge blevet iført disse søde futter som min mormor har lavet til ham i fødselsgave. Synes de er så kære :o)
I formiddags "fik jeg lov" til at smutte forbi Stumpemarked i MCH. Fandt nogle fine ting som jeg vil vise frem senere :o)

Nu vil jeg gøre mig klar til fest i aften :o)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin skamlen - det ser godt ud!!
    Og hold da fast hvor er de bare nuser de futsko!!!

    Ha en god aften med fest :-)

    SvarSlet
  2. Et godt sted til et hvil...og ikke mindst et godt budskab :)

    SvarSlet
  3. Sikke en ide med broderi på skamlen. Det stiger rig lækkert ud og en ide jeg vil skrive mig bag øret.

    Kh Shina

    SvarSlet
  4. Du er da bare for SEJ Pernille!!!!!!!!!!
    Fuck hvor ser det bare mega prof ud. Hvor har du købt det mørke stof som du har betrukket med?
    Ahrmen jeg er helt væltet omkuld, sådan én skammel må jeg bare eje.

    SvarSlet
  5. Tusind tusind tak for Jeres søde kommentarer :o)

    Libbie - stoffet er fra Stof og Stil, lidt kraftigere møbelstof, men ret nemt at brodere på..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...