torsdag den 29. december 2011

For +#/%&/()=?!" da også...

I går havde William første feberfri dag siden d. 23. december...
Min forkølelse og halsbetændelse er endelig på retur og jeg begynder så småt at mærke energien vende tilbage i takt med at jeg begynder at kunne trække vejret (bare lidt) normalt igen..

JUHU tænkte jeg... Men for tidligt...

Nu er turen (åbenbart) kommet til Sigurd... Igen..
I dag har han nemlig feber.. (Det er ellers ikke længe siden han var ramt sidst og jeg satsede nok lidt på, at det W og jeg havde fået kom fra Sigge så vi ikke smittede ham.. Nu må tiden vise hvor længe vi skal rende og smitte hinanden..)

Nok lidt for optimistisk at håbe på at han kun skal være syg 1 dag?!

Så mangler vi bare Anders...!!...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det altså træls for jer - Det er skisme ikke sjovt!! Og ja, når først det er "indenfor dørene" er det svært at slippe af med igen... ØV!!
    Rigtig god bedring!!!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er I altså uheldige! Det er da ikke den bedste måde at holde juleferie på :o(.

    Håber I snart er ovenpå igen og at Anders får lov til at slippe, så I også når at nyde ferien lidt ;o)

    SvarSlet
  3. Vi havde en dag her d 22 med høj høj feber, som forsvandt natten over, håber det samme for jer, trods den større mængde sygdom i har været igennem :o(

    God bedring

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...