onsdag den 4. april 2012

Kom an påske!

Jeg er ikke den store fan af påskepynt, så det eneste der plejer at komme frem er Royal Cph æggene jeg med årene har fået i diverse gaver.

Nu har jeg fået hentet grene ind til vasen og hængt æggene på, så jeg kan nå at nyde dem lidt inden påsken er ovre igen..

Pynter du op til påske?

Jeg har desværre ikke haft fri i dagene op til påske i år, men nøj hvor vil jeg nyde de 5 dage jeg har fri nu! Det er længe siden jeg har haft fri så mange dage i træk, og det er tiltrængt ..
Og at Anders har fri 4 af dagene gør det jo kun endnu mere SKØNT :o)

God påske..

2 kommentarer:

  1. Påskepynt er heller ikke mit nummer , så ingen pynt her :-) når pigerne bliver større slipper jeg nok ikke for en kylling eller to :-) god påske

    SvarSlet
  2. Jeg pynter normalt ikke op til påske, men i år har jeg dog en lille gren i vase med små trææg. Jeg vil gerne blive bedre til at pynte op ved højtider, nu hvor der er kommet en lille søn til verdenen. Selvom han ikke forstår det endnu :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...