tirsdag den 10. april 2012

Når enden er god...

Pølsehorn med hjemmelavet ketchup - det' et hit
Hjemmelavet banan/appelsin koldskål
Nu må sommeren gerne komme :o)
Hjemmebagte kammerjunkere
Noget han har misforstået?
I dag har vi nydt den sidste feriedag mindst lige så meget som vi har nydt de andre..
Jeg har haft gang i bageriet; knækbrød, pølsehorn, muffins og speltbrød
Og så også lige en omgang hjemmelavet ketchup og koldskål nu jeg var i gang..
Vi har leget og lavet ingenting
Ryddet op og gjort rent

Så nu burde vi være klar til arbejde igen - men jeg ville nu alligevel ønske at ferien ikke var slut..

6 kommentarer:

  1. Bliver aldrig "mættet" af madbilleder - til trods for at vi har spist i hele påskeferien. Skønne børn du har.

    SvarSlet
  2. årh sikke et overskud med alle de hjemmelavede lækkerier! Ja hverdagen vender tilbage i morgen, suk!

    SvarSlet
  3. Hold da op Pernille, du har da godt nok haft gang i bageriet. Det ser lækkert ud :)
    Kh

    SvarSlet
  4. SLAP DA AF(!) hvor har du da bare lige haft gang i energi-kontoen :)
    Mums nogen lækre ting du har fået lavet!!!!!
    Jeg tænker ligesom "Fru Rømer" at vi bare har ædt og ædt, så jeg blir´ nok sulten i dag :)

    SvarSlet
  5. Hold da op, du er simpelthen så produktiv :-) men det er også super lækkert når tingene er hjemmelavet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...