søndag den 20. maj 2012

Diamond patchwork - en smule stolt!


Et par timer af fredagens fridag blev brugt i selskab med symaskinen.
Det var skønt!

Jeg skulle have været til krea-hygge-aften i onsdags men kroppen sagde nej, så jeg var lidt bagud på krea-kontoen.. :o)

Jeg havde et par timer for mig selv, Anders var på døgnvagt, William var i Løveparken med mormor og morfar og Sigurd sov middagslur..

For noget tid siden så jeg dette indlæg hos Camilla og downloadede med det samme filen her, og siden har det ligget og ventet på mig..

Som så mange andre piger elsker jeg diamanter ;o)
Men når man ikke har alle penge i verden, må man jo indimellem finde alternative metoder til lidt bling bling i hverdagen :o)

Da jeg ikke, som skabelonen er lavet til, står og mangler et indkøbsnet (sådan helt vildt ihvertfald) måtte jeg komme på en anden anvendelsesmulighed..

Skamlen ved min elskede hygge-læse-putte-stol blev det første der fik en diamant-makeover.
Nok ikke det sidste..

Jeg har syet det som et betræk med elastik rundt i kanten
- nok derfor det ikke sidder heeeeelt stramt alle steder på skamlen..

Men med små fedtfingre i huset tænker jeg, det er meget praktisk at det kan komme en tur i vaskemaskinen.

Denne version er i en lidt kraftig denim, næste gang tror jeg det bliver i en omgang bomuld..

Rigtig god søndag!

9 kommentarer:

  1. Wow, det er godt nok flot! Sikke et stykke arbejde, det må have været. Men resultatet er også super godt.
    Jeg må straks tjekke linket ud (for jeg mangler rent faktisk en mulepose ;-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så skal du tjekke det ud - det er simpelthen også så fint som mulepose :o)

      Tak for din søde kommentar

      Slet
  2. Hold da helt op, hvor er det smukt!
    Virkelig flot syet :)

    SvarSlet
  3. Var der nogle der nævnte at du da får/har den fedeste stue... ;0)

    SvarSlet
  4. Det ser total godt ud Pernille!!!
    Jeg købte jo en skammel med teak ben her på loppemarked sidst, overvejer nyt betræk i læder, men men man kan jo aldrig vide :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud!

    SvarSlet
  6. Meget meget lækker skammel! Absolut inspirerende. A

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - er glad for at kunne give inspirationen videre :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...