onsdag den 2. maj 2012

Kom frisk!


Foråret er kommet, solen er her, det er skønt - jeg forsøger at nyde det og tænke alle de positive tanker der følger med sådan et vejr..

For positive tanker er der brug for, vi er nemlig ramt at sygdom igen igen igen..
Først Sigurd, så mig..

Siden november har S ikke haft én eneste uge uden sygdom (feber osv.) så vi er ved at være kommet dertil hvor vi virkelig synes det trækker tænder ud!!
Og min bekymring i forhold til hva' dælen der er galt i den lille fyrs system bliver ikke mindre..
Han/vi har fået en henvisning til børneafdelingen, men der er ventetid.. Vi har fået en indkaldelse til d. 13. juni - der er MEGET lang tid til lige nu!

Det stresser mig at være syg, for jeg ved at bunkerne på arbejdet ikke ligefrem bliver mindre imens..

Jeg håber vi snart slipper ud af den her sygdomsspiral som vi desværre har været i alt for længe..

Bliv forår - bliv sol - bliv frisk!

Imens vil jeg nyde disse billeder fra den sidste uge..
En hurtig kage til uventet besøg..

En pose med soldatens rugbrødssticks


Som små sole der smiler til mig :o)
Når jeg nu er tvunget til at sidde stille så kommer jeg da lidt længere med broderiet..
Håber du får en skøn solskinsdag!

3 kommentarer:

  1. Åh søde Pernille hvor er det bare uretfærdigt(!) tænker meget på dig og din lille familie, håber solen og foråret får det hele til at vende.
    Heldigvis ved jeg at du stadig har let til smil og er god til at se fremad :)
    Kærlig hilsen Libbie

    SvarSlet
  2. Det er da også for hårdt med al den sygdom, forhåbentlig bliver det bedre med forår og varme. Dejlige billeder og hvor er det fint med sandkassen i et traktordæk.

    SvarSlet
  3. Øv, hvor er jeg ked at af læse at I stadig kæmper med Sigurd :o(. Kan I ikke komme før til, hvis I vælger et andet sygehus?

    Jeg håbet vejret har en positiv effekt på ham og at I får lov til at ha' St.bededagsferien sygdomsfri. Knus Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...