onsdag den 9. maj 2012

Sødt - Surt - Salt

Min far havde fødselsdag i mandags og vi var inviteret til lækker middag hos mine forældre.
Jeg havde medbragt desserten..

Jordbær/rabarber grød med vanilleis og lakridskys

Min far er en lakrids-freak, så det var oplagt at bruge noget af det lakridspulver jeg fik i nytårsgave af arbejdet sidste år

Jeg havde lavet det hele om søndagen, mens jeg havde god tid til det, så der var ingen dessert-forberedelses-stress om mandagen :o)

Super skøn og nem dessert - med et strejf af sommer.
Og en god blanding af sødt, surt og salt :o)

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud, kunne godt tænke mig at smage lakrids kys en dag..
    Det må smage vildt godt :)

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mums med mums på ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  3. Sådan nogle kys ville min mor også bare være helt vild med :)
    Måske en ide til morsdag.

    SvarSlet
  4. Mums hvor ser det bare superlækkert og delikat ud!
    Det må prøves :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...