søndag den 24. juni 2012

Er der en læge til stede?


Som skrevet her, har William og jeg været et smut i København for at fejre min kusine, der netop har færdiggjort medicinstudiet!
Først var vi til reception på en restaurant lige ved Nyhavn og bagefter til aftensmad, hygge og overnatning hos faster.
Heksen stod klar i kanalen og der var MASSER af mennesker i Nyhavn
Solen skinnede dejligt indtil kl. 17 hvorefter det nærmest regnede uafbrudt.. Øv
William var super sej at have med, iPad'en måtte dog hives frem efter 3 timer på den flade..
Udover øreringe fra Line&Jo og et par cremer fra Tromborg fik hun også en hjemmegjort nøglesnor, der heldigvis faldt i god jord, pyh..
Snoren havde jeg pakket ind i et fint lille hus, printet herfra

Vel hjemme igen vil jeg nu sætte mig et øjeblik og holde min mand i hånden og så er det vist sengetid...
Jeg er træt med træt på.. 

Ude godt men hjemme bedst!

3 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig tur - trods regnen.

    Sjovt, som man opdager at den store dreng lige pludselig er stor (og nem!) at have med. Tror da også snart Mads og jeg skal have en alene tur.

    Rigtig god aften ;o).

    SvarSlet
  2. Åh suk hvor skønt at du har haft en dejlig tur!

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at du har haft en god tur, skønt.
    jeg er helt vild med det lille hus, må vidst hellere se lidt nærmere på den siden.
    God aften.

    Kh Lena

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...