torsdag den 7. juni 2012

KÆRLIGHED

I går var det 3 år siden Anders og jeg sagde JA til hinanden!
Det skulle selvfølgelig fejres..

Jeg havde taget fri fra arbejde så jeg kunne overraske ham med lækker morgenmad og vi kunne have en stille og rolig dag sammen

Det er vildt som tiden flyver afsted..
Tænk at jeg har været nogens kone i 3 år ;o)

Mon ikke det er godt at tiden ikke ligefrem har føltes lang?
Jeg glæder mig ihvertfald til de næste mange år som Anders' kone, jeg værdsætter hans selskab hver eneste dag!
Og at han er en fantastisk far til vores 2 guldklumper gør jo blot kærligheden endnu mere kompleks og komplet!

I får også lige et par billeder af fars dags gaven som også var en bryllupsgave..
A blev super glad for den og det var skønt, for han havde ikke ønsket sig denne specifikt, bare noget han kunne smække sine trætte ben op på - og det har han nu..
Og det bedste af det hele er, at der også er plads til mine :o)

5 kommentarer:

  1. Altså når man har bryllupsdag er det da kutyme at vise sit bryllupsbillede frem :)
    *griner*
    STORT tillykke med de 3 år smukke og feeeed skammel du der fik givet væk!
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen, jeg kan jo kun være enig med dig i mange ting. De Anderser er fantastiske. Jeg har snart været gift med min Anders i 4 år.

    SvarSlet
  3. Tillykke.. Vi har 2 års bryllupsdag i juli... Jeg fniser også fortsat indvendigt over at jeg nu er nogens kone... ÆÆÆlsker det ;0) og ÆÆÆÆÆlsker min mand;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  4. Tillykke med bryllupsdagen og sikke en lækker puf :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...