onsdag den 20. juni 2012

Mundlam...


Det sker ellers ikke tit at jeg mangler ord, men i dag gør jeg..!

I går var jeg til krea hygge med 3 tøser som jeg har lært at kende via bloggeriet..
Vi fik hygget, snakket og lavet krearier en masse..

Da vi egentlig skulle til at bryde op fordi tiden, som sædvanligt, var fløjet afsted, kom vi ind på et af de mere følsomme emner og det endte med at vi alle sammen kom temmelig sent i seng..

I dag da jeg kom hjem fra arbejde stod der en fantastisk smuk buket blomster til mig fra Pia, og et kort med ord der har sat tanker i gang..
Tusind, tusind tak Pia - du er simpelthen en stjerne!
Jeg mangler ord..

7 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at de blomster er velfortjent!
    Søde smukke Pernille, hvor ville jeg elske at være en del af Jeres krea-klub! I bli´r nød til at snakke om mig næste gang, så er jeg da en lille-bitte smule med :)
    Søde betænksomme Pia <3
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk.. Både buketten og tanken bag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Utrolig rørende.... og meget betænksomt af Pia :-)

    SvarSlet
  4. Wauw for en smuk buket - Jeg kan godt forstå du mangler ord!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Sikken fantastisk buket! Pia ER en stjerne :-)

    SvarSlet
  6. Ligegyldigt hvad der er blevet brugt af ord, så er jeg også sikker på at du fortjener de blomster, pg jeg er da kun lidt midsundelig på jeres kreaklub.

    SvarSlet
  7. Velbekomme - en tanke skader aldrig ;o).

    Go' weekend. Håber I får mulighed for at nyde den.
    Kh. Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...