tirsdag den 14. august 2012

På langfart...


I sidste uge havde vi ENDELIG lidt sommerferie og turen gik til København et par dage..

Vi skulle over at se fasters (Anders' søsters) nye kolonihavehus og når vi nu var "hjemme" (ja jeg føler mig stadig lidt som en københavner i Jylland) så var det jo oplagt at lege turister lidt også.. :o)

Da vi ankom om eftermiddagen var vi et smut i Rundetårn. Drengene var vilde med at rende op og ned ad den stejle vej til toppen, med den fantastiske udsigt

Dagen efter var vi i Tivoli fra morgen til aften.
En helt igennem skøn dag. Jeg synes simpelthen det er det mest fantastiske sted!
Så meget smukt og sjovt samlet på et sted!

Rasmus Klump legepladsen var et HIT, Veteranbilerne, Den flyvende kuffert, Skærsilden, Rutschebanen og meget andet blev prøvet om og om igen :o)

Jeg har selv så mange barndomsminder fra Tivoli og mindes med stor glæde alle de år hvor det var en familietradition at vi tog i Tivoli.
En familietradition som vi nu har taget op igen og forhåbentlig kan holde fast i, i mange år frem..

Det var rigtig hyggeligt at opleve det hele med drengene og jeg var fuldstændig nostalgisk hele dagen :o)

Behøver jeg sige at jeg allerede glæder mig til næste år når vi skal afsted igen...?!

1 kommentar:

  1. Dejligt at I har haft en god tur Pernille. Jeg drømmer derimod om en tur til staden bare en 2-3 dage UDEN børn, kun Tommi og mig. Måske det skal være noget vi gør på vores 2. års bryllupsdag(?) Kbh. i foråret er nu heller ikke at kimse af :)
    kh Libbie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...