mandag den 15. oktober 2012

Nedtælling...

Ja, præcis som jeg lavede dem da jeg var lille og gerne ville tælle ned til juleaften..
Men jeg glæder mig også som et lille barn til d. 1. november hvor vi overtager vores nye hus..

Tænk engang hvor heldige vi lige var, at sælger pludselig gerne ville flytte en måned før tid.. Tænk hvis jeg skulle have ventet helt til 1. december..!

Der bliver tænkt rigtig mange store tanker herhjemme for tiden. De fleste af dem vedrører selvfølgelig huset.. Vi har både gang i gulv, køkken, indretning, møbler, maling osv. osv.
Der er mange ting der skal være styr på og det hele skal koordineres..

Heldigvis går tiden, som altid, stærkt, og jeg nyder at kunne klippe af strimlen hver dag.. :o)

2 kommentarer:

  1. Åh, gratulerer med nytt hus, så innmari spennende!! Gleder meg til å følge med på innflytningen ;)

    SvarSlet
  2. Ih altså hvor er det bare spændende.
    Jeg er total også typen med tælle-ned-strimlerne;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...