tirsdag den 20. november 2012

Byttehandel

Jeg har været ret heldig hvis jeg selv skal sige det :o)

Jeg blev helt forelsket da jeg så Maries fine tinsoldater og da hun foreslog en byttehandel sagde jeg straks ja!

I fredags blev der sendt en hund af sted til Marie og forleden kom de to fine soldater med posten, og sørme om ikke Marie derudover havde sendt en fin hæklet stjerne med. Tusind tak Marie!
Jeg blev så glad, håber hunden har bragt ligeså meget lykke i sit nye hjem!

Nu glæder jeg mig endnu mere til at sætte juletræ på fod og hænge de to fine fyre på træet. Tænker at de skal starte en ny tradition og hænge på træet hvert år som symbol på mine to søde drenge :o)

6 kommentarer:

  1. Du er så heldig- og det er Marie også:-) Lyder som en god tradition med de 2 små mænd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Fie! Ja det var en skøn byttehandel :o)

      Slet
  2. Sikke søde soldater :0) er sikker på byttehandlen er en succes begge veje :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare så søde. Elsker traditioner, det er skønt at skabe sine egne nu :o)

      Slet
  3. Det var i hvert fald en succes med den fine pude :-) og alberte er bare så vild med den, og siger den hedder Elvis :-) dejligt hvis mine små tinsoldater kan bruges til at starte en lille tradition.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt at høre Marie! Ha ha Elvis er et godt navn, den er jeg med på :o)
      Ja, så får du ihvertfald en kærlig tanke hvert år når jeg finder de små soldater frem :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...