torsdag den 22. november 2012

Dit og dat

Fra Sigurd var helt lille har han altid siddet med sine fingre krydset i tide og utide - men det er først nu lykkedes mig at nå at tage et billede af det // En hurtig tur i Søstrene Grene blev til en god posefuld lækkerier // Lego rod leg // Søskendekærlighed // Et par fine postkort, regner med at ihvertfald tigeren skal i glas og ramme // En kærlig tanke og lidt hjemmebag til én der må kæmpe lidt ekstra for tiden // Bøger i massevis, mange af dem fra min mors eller min barndom, er at finde i kælderen hos mine forældre. Vi nyder godt at dem mens vi bor her, specielt Spørge Jørgen er et hit for tiden // En fin lille robot til en kalendergave

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra jeres hverdag, og som modtager af den kærlige tanke og hjemmebaget vil jeg gerne sige tak til dig. Et kort og hjemmebag varmer så meget mere end en buket blomster, som jeg har fået så rigeligt af;-). Og mums for nogle cookies, de er allerede væk ( og jeg delte ikke med nogen;-)).
    Kærlige hilsner fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked Lene, jeg er glad for at kagerne smagte dig og at du kunne spise dem selv :o)
      Kh. Pernille

      Slet
  2. Fine små glimt, og krydsede fingre, sødt. Go dag til jer:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...