torsdag den 1. november 2012

Med inspiration..

Med inspiration fra den altid inspirerende Lisbeth har jeg lavet en stor pude til Sigurds kommende værelse..
Han er helt vild med den og render rundt med den og krammer den - eller det er nærmest den der render rundt med ham for den måler 40x80 :o)

Derudover har jeg haft gang i en masse dyr, blandt andet isbjørnen og kaninen, som jeg også viste her
Jeg kan mærke at jeg ikke er færdig med dyrene endnu, så I slipper nok ikke for at se lidt flere af dem indimellem :o)

Jeg glæder mig til at vise de nye puder i en helhed på det nye værelse, men lur mig om ikke der kommer til at gå noget tid før værelset er klar til fremvisning.. Vi har jo kun liiige modtaget nøglen og overtaget huset i dag.. :o)

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet flot - kan rigtig godt lide de mørke farver :o) Og er også rigtig vild med dine dyrepuder, simpelthen så flotte! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar Lisbeth! Jeg skal vist også forsøge mig med en grafisk mere, den var sjov og hyggelig at lave :o)

      Slet
  2. Hvor er flot! Hvor har du fundet stoffet til dyrepuder? kunne måske godt tænke mig, at lave et par stykker til Olivers værelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Karina! Dyrepuderne er lavet med transfer tryk, så det er ikke stof der er købt med motivet på (desværre)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...