tirsdag den 4. december 2012

Jul med minder

Nu er der kun 1 dag til vi flytter om i huset og det bliver "hjem"!

Jeg nyder den sidste dag her hos mine forældre. Min mor har julepyntet med mange af de ting jeg har lavet for efterhånden mange år siden. Hold da op hvor brugte jeg egentlig meget tid på at klippe, skære og klistre engang :o) Ja, det var ingen jeg fik børn høhø

I søndags fik jeg endelig lejlighed til at afprøve tundelle-opskriften. MUMS de var lækre, de er straks tilføjet madplanen, de kommer nok næsten på ugentligt fremover - så lette at lave og så passede de bare lige sig selv i ovnen sammen med fritterne, mens vi så julekalender :o)
Jeg rørte en dip af skyr, salt, peber, citronsaft og hvidløg til at dyppe i. Det var en succes :o)

For et par uger siden kom der en fin pakke fra Mille med cool læderjuletræer. Jeg glæder mig til at finde en plads til dem i huset..

4 kommentarer:

  1. Det var dog den vildeste himmel, du har fanget på det andet billede!
    Og god fornøjelse med flytningen - vi tæller ned til april, hvor vores hus er færdigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en virkelig fantastisk himmel. Ikke så tit den ser så fantastisk ud!
      Det lyder spændende med nyt hus, kan godt forstå I tæller ned :o)

      Slet
  2. Jubi de kom sikkert frem- dejligt!!! Smukke og varme billeder Pernille, himlen er jo ubeskrivelig!!! Pøj pøj med flytningen:) Kh Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mille. De hænger fint i et vindue i stuen nu og pynter :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...