mandag den 18. februar 2013

Hej spontanitet - længe siden..!

Hele lørdagen gik jeg rundt og havde søndagsfornemmelser, så det har været lidt som at have en extra dag denne weekend :o)

Tror det var fordi jeg havde indstillet mig på at jeg skulle være alene med drengene fredag eftermiddag og aften, spise nem aftensmad osv. osv. fordi Anders havde vagt til 19.30-tiden
... Men pludselig fik han fri allerede 14.30 (det er aldrig sket før og kommer nok ikke til at ske igen..)
William blev inviteret til at sove hos mormor og morfar og så greb jeg straks muligheden for at vi endelig kunne få fejret 10 år, afslutningen på badeværelsesprojektet og hvad jeg ellers kunne komme i tanke om af gode "undskyldninger" for at stable candlelight dinner for 2 på benene :o)
Jeg skyndte mig til slagteren efter arbejde og fik fat på et par Hereford bøffer og så kørte det ellers derfra. Selvfølgelig var Anders med på ideen med det samme. Det var rigtig hyggeligt.

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har lavet en bland-selv slikpose, men det blev værdsat. (Og der var masser tilovers til de efterfølgende dage :o)) 

Ellers har weekenden budt på hyggestunder med leg og madlavning, opvask og oprydning og et par af de andre, mindre projekter på listen er blevet streget. Føles dejligt

Nu glæder jeg mig til at se hvad den nye uge har at byde på...

18 kommentarer:

  1. Hyggeligt! Jeg værdsætter virkelig selv de små spontane øjeblikke når man har tid til bare at nyde.

    SvarSlet
  2. Fine billeder og SKØN slikpose :-) /Maria

    SvarSlet
  3. Cape Diem.......godt at blive mindet om det ;.)

    Ha en fin uge, sammen med de små øjeblikke..

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
  4. Jeg elsker alle dine dejlige billeder, både dem af mad og dit hjem :0)
    Øhmm altså slikposen havde jeg så spist helt og aldeles på dag 1 og helt for mig selv ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja :o)
      Ja ha ha jeg ved ikke hvad der skete. Tror min samvittighed tog over. Det er ikke så tit vi får slik i store mængder herhjemme så man skulle tro det hele bare røg indenbords på nul komma dut, men nej.. Men det er nu også godt med rester dagen efter :o)

      Slet
  5. Det er vist overflødigt at spørge, om det har været en god weekend. Men det der med slik tilovers forstår jeg ikke helt ;)

    SvarSlet
  6. Drømmeweekend - gid det var mig! Og sikke nogle lækre ting du omgiver dig med.

    SvarSlet
  7. Det lyder virkelig skønt med lidt tosomhed :-) Og skønne billeder som altid - hvor er dit fede vægur fra, for jeg er nemlig på jagt efter et ur til vores køkken?

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det også, det sker ikke helt så tit længere :o)
      Uret er fra Karlsson, det kan bl.a. købes her - endda på tilbud :o)
      http://www.inch.dk/MAERKER/Karlsson/Karlsson_Ur_dato_aar_mini_flip_k121_i661.html

      God søndag

      Slet
  8. Sooo many lovely looking treats! :) xo

    SvarSlet
  9. Ooork, prøv lige at få mit mundvand til at løbe...

    SvarSlet
  10. Det lyder bare helt perfekt. Spontanitet er skønt i en ellers så travl hverdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig dejligt, bare ikke så tit der er plads til det som engang. Det er også okay, men så bliver det også nydt extra når det lader sig gøre :o)

      Slet
  11. Det er så dejligt når man føler at fan får en ekstra dag :) har sindsygt meget lyst til bland selv slik nu!! Hvor er den fine Hjort i akrylsætterkassen fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke så tit det sker, men det føles virkelig skønt!
      Den søde hjort er fra Lyngby porcelæn. Jeg købte den på et loppemarked engang - kunne ikke gå forbi den og fik den heldigvis til en god pris :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...