fredag den 29. marts 2013

Påskeferie, knude og kager

Vi har nydt de første dage af påskeferien med god tid, leg og smovserier.

Tirsdag tog vi en tur med bybussen, til stor morskab for især Sigurd. Vi kørte ind til gågaden og drak varm kakao og smoothies på en café. Ren hygge :o)

I går og i dag har min mand vagt og i dag har han tilmed fødselsdag og kommer først hjem i aften når drengene sover, så jeg har været i gang med at bage kager til ham og hans kollegaer - for jeg kan da ikke lade være med at fejre ham bare lidt!
Det blev til gulerodsmuffins med hvid chokolade frosting og chokolademuffins med vanillefrosting der i dagens anledning blev blå, så det hele ikke blev alt for tøset :o)
(Og ja, vi har selvfølgelig prøvesmagt :o))

Jeg har desværre været ramt af influenza siden mandag, men det skal ikke holde mig tilbage :o)
Fik lyst til is, så en omgang bananis med daimstykker blev fremtryllet.
Sigurd ønskede pandekager dagen efter og så var det jo perfekt med is-rester.

Vi fandt en isskulptur der hang i grenene i haven, et helt kunstværk kreeret af en utæt tagrende..

Midt i mit (store) patchwork projekt tog jeg mig tid til at lave en knude. Et lidt hurtigere projekt, der blev færdigt på en halv dag. Den passer perfekt på min stol i køkkenet :o)

Rigtig god påske til Jer alle og tak fordi I kigger forbi!

16 kommentarer:

  1. Imponerende du magter alt det med influenza i kroppen. :-) Flot knudepude. Den har jeg godt set rundt omkring. Måske det kunne være et påskesysleprojekt. God bedring og fortsat god påskeferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Karin - ja jeg er ikke så god til bare at være syg og lave ingenting

      Slet
  2. Smukke glimt og SKØN pude!! - go påske til jer også :)

    SvarSlet
  3. I love your photos!
    Greetings and happy easter!
    anlomar.

    SvarSlet
  4. Er vild med dine flotte billeder :) Ser ud til i har en god påske. Jeg er godt nok også ret vild med den knudepude, den er ret flot :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den fed den knude, den er jeg rigtig vild med. Tak for inspiration og god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, glad for at kunne inspirere lidt :o)

      Slet
  6. Skønne billeder som altid :) Er også vild med knuden, kunne godt bruges til vores Eames stole - er den til at gå til...? God bedring og fortsat god påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er noget lettere end det ser ud til, men det er hårdt for fingrene at stoppe den ud :o)

      Slet
  7. Lækre billeder, det ser ud til at have været lækre kager og mad. Jeg er dybt imponeret over knude-puden, det ser vildt avanceret ud, og så kalder du det et hurtigt projekt...? Kan man få opskrift og vejledning på den måske?
    Ønsker god bedring og fortsat god påske.
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja det er ihvertfald et hurtigere projekt end det patchwork projekt jeg har gang i ved siden af :o)
      Prøv at kig forbi Stof&Stil's hjemmeside. De har vist en vejledning der svarer nogenlunde til det jeg har gjort

      Slet
  8. Skøn vase og lækre kager! :)

    SvarSlet
  9. Diy på den skønne knudepude modtages gerne :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at se på Stof&Stils hjemmeside. De har vist en vejledning der svarer nogenlunde til det jeg har gjort :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...