søndag den 21. juli 2013

Jeg ser rødt..

Denne uge har budt på lækre farver i massevis. At dømme ud fra billederne har de røde toner vist været en (ubevidst) genganger.. :o)

Jeg er fuldstændig tosset med vores lille køkkenhave og jeg tror helt sikkert vi har fået blod på tanden til at udvide næste år, vi ville bare ikke lægge for hårdt fra start så vi "druknede" i projektet.
Det er super fedt at kunne gå ud og hive en gulerod op af jorden, drengene er helt fascinerede af det.
De sidste rabarber blev også hevet op forleden og tryllet om til en lækker dessert.
I dag var det første hindbær modent, stort og lækkert. Jeg glæder mig til at gå bærsæsonen i møde nu..

Posten har også været forbi med nye skønheder til mit store patchworkprojekt, de er allerede taget i brug.. Jeg har shoppet dem her

Og så er et par neonsager blevet tilføjet garderoben. Når de nærmest blev foræret væk kunne jeg ikke lade være. Jeg satser på fuld sol de næste mange uger :o)

Rigtig god søndag til Jer alle


2 kommentarer:

  1. Det er så skønt med en lille grøntsagshave, det savner jeg ved at bo i lejlighed ;)
    Skønne billeder du har taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone
      Ja det er en rigtig god følelse at kunne dyrke sit eget

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...