lørdag den 17. august 2013

My burger - et sponsoreret indlæg

Endnu en gang har McDonalds skudt en konkurrence i luften hvor man kan vinde at få sin egen personlige favoritburger på menukortet.

Det er ikke tit vi benytter os af McDonalds, men det hænder da.. Jeg kan egentlig bare bedre lide at lave burgerne selv derhjemme. Men når vi indimellem synder og smutter forbi, bliver jeg gang på gang skuffet over udvalget. Altså en BicMac er og bliver min favorit, men der mangler noget der kan pirre og udfordre mine smagsløg.

Jeg synes det kunne være skønt hvis der kunne komme et par burgere på menukortet der ikke kun består af bøf/friturekylling, salat og bacon i massevis.
Jeg vil meget hellere have noget mere "spændende" og anderledes så som guacamole, mozzarella, coleslaw, jalapenos, salsa, tzatziki, grovbolle og alt muligt andet mere "burger-eksotisk" :o)

Og hvis du selv har fået lyst til at kaste dig ind i kampen og måske få DIN burger på menukortet kan du lave din egen her (og der er masser af "anderledes" ingredienser at vælge imellem denne gang)

Men det er jo flertallet der bestemmer, og så ender det nok med at være endnu en bacon burger der vinder.. :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg var på Mc Donalds i Tyskland for over 10 år siden, og der havde de en ret god vegetarburger på menuen. Jeg forstår ikke hvorfor Dk er så langsomme med at få nogle andre ting på menuen... Der må da være flere vegetarer, som gerne ville købe en burger på Mc D i ny og næ ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er meget det samme altid og hvis der kommer noget spændende er det som regel kun for en kortere periode, men jeg tænker det må være fordi folk ikke køber nok af de mere spændende slags på menukortet?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...