tirsdag den 22. oktober 2013

Til hyggetrolde

Herhjemme er vi nogen der ELSKER at putte under tæpper når vi sidder i sofaen, så ét tæppe er sjældent nok selvom det nu også er hyggeligt at mase sig sammen under det samme :o)

Min mor har derfor begået et lille tæppe, der passer perfekt til korte drengeben og så er det tilmed så super duper fint at jeg er vild med at have det liggende i sofaen :o)

Skønt tæppe der er blevet til af to fantastiske hænder, det er altså gode minder at have liggende i sin sofa <3

Mønstret er fra Stof&Stil

God efterårsdag til Jer alle

18 kommentarer:

  1. Vi putter også meget under tæppet, især i denne tid, hvor det bliver tidligt mærk og det er lidt koldt. Det tæppe du har der, ser ret lækkert og dejligt ud. Uden tvivl det er godt at putte under.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille. Ja tæppet er skønt, jeg synes også det er så hyggeligt at putte med tæpper nu hvor kulden er begyndt at bide fra sig..

      Slet
  2. Ej hvor ser det lækkert ud. 4 ud af 5 hjemme hos os elsker også at putte under tæpper, mens den sidste synes det er ALT for varmt :)
    God dag til jer også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena. Ville ønske jeg havde så meget kropsvarme at jeg ikke behøvede det, men jeg fryser som en ispind når vinteren nærmer sig.. brr, så tæpper er nødvendige :o) (og også ret hyggeligt)

      Slet
  3. Mums, det er godt nok også både en lækker farve og mønster. Herhjemme er tæpper også i høj kurs, men helst de vatterede af slagsen :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er simpelthen så misundelig på det tæppe.
    Vi har desværre ingen i familien der kan strikke på det niveau, så vores strik tæpper er købt. Der er bare ikke helt samme charme i dét.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nej jeg synes også det er skønt at tæppet har en "historie" med sig, så jeg sætter ubeskriveligt stor pris på at min mor kan sættes i sving :o)

      Slet
  5. Det ser rigtig lækkert ud :)

    SvarSlet
  6. Det er rigtig lækkert det tæppe og passer godt sammen med puderne og sofaen :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare et super flot tæppe :-)

    SvarSlet
  8. Det er smadder fint det lille tæppe :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...