tirsdag den 7. januar 2014

Fødselsdag for brormand

D. 29. december er min lillebrors fødselsdag. Som regel står mine forældre for at lave en fødselsdagsmiddag for ham som vi også er så heldige at blive inviteret til, men denne gang skulle min far have (endnu en omgang) kemo d. 28., så jeg havde tilbudt at stå for middagen, så mine forældre og bror bare skulle møde op og nyde.

Min bror havde hørt så meget godt om "min" tapas, som mine forældre fik leveret til døren for noget tid siden, så det valgte han som aftenens menu. Jeg lavede det dog ikke helt som sidst, tilføjede blandt andet nogle minitærter og grissinistænger med parmesan i stedet for minipizzaer. Jeg brugte det meste af dagen i køkkenet på at forberede, og nød at sætte mig til bords med alle mine bedste omkring mig, da klokken slog 19.

Til dessert havde jeg forsøgt mig med hjemmelavede flødeboller for første gang. Gik såmænd meget godt og de blev nydt med et godt glas rødvin mens vi quizzede :o)
Der var faktisk også den fordel ved at holde det hos os, at vi ikke behøvede skynde os hjem når drengene skulle i seng. De blev puttet ved 20-tiden og derefter kunne vi hygge os i fred og ro :o)

Om en lille måned skal vi igen fejre fødselsdag her i det lille hjem og jeg glæder mig, både til at forberede det og til at få fyldt stolene med gæster igen :o)

Rigtig god eftermiddag til Jer alle

6 kommentarer:

  1. Gud hvor ser det dog lækkert ud.
    Hilsen Pia
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Må give Pia ret :-)

    Det ser rigtigt lækkert ud... Og sikke mange fine ideer...

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  3. Mmmm, hvor ser det dejligt ud. Ikke dårligt at gå i byen og få serveret sin fødselsdagsmiddag - især ikke, når det ser så lækkert ud. Måms! :D

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er din familie bare heldig at have sådan en som dig til at hygge om dem! Det hele ser superlækkert ud!

    SvarSlet
  5. Ser som altid lækkert og overdådigt ud - tillykke med ham :D

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...