fredag den 10. januar 2014

Fra ugen der gik

En blandet landhandel fra ugens løb.
Jeg har drukket kaffe i mit køkken, haft hyggeligt besøg af god veninde og lækre baby Anton, klippet bogstaver til mit projekt få-styr-på-børneværelserne, shoppet libertyrester hos Super-Carla og fødselsdagsgaver til den kommende fødselsdag her i huset & glemt alt om tid og sted og nydt at sidde og se mine drenge storgrine sammen med den nye Alfons Åberg app, der forlænger vores minder om en god biograftur i julen :o)

Nu venter weekenden forude, desværre skal Anders arbejde det meste af den væk..
Men i aften er vi helt alene hjemme, for drengene er i sommerhus med farmor og farfar, så jeg skal lave lækker middag til han kommer hjem (og så skal jeg lige glemme at det er så mærkeligt ikke at have drengene rendende om ørerne, jeg har nærmest været sammen med dem 24/7 hele juleferien, så der er så stille nu ;o))

Må I alle få en rigtig skøn weekend!

6 kommentarer:

  1. Altid hyggelige tilbageblik fra dig :)
    Er helt vild med mini rodini-sengetøjet, men puh, jeg synes, at det er pebret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina :o)
      Tja, ja det er ikke billigt, men i forhold til priserne fra mange andre firmaer; ferm living, södahl, cam cam, soft gallery osv. så er der nu ikke den store forskel og det virker til at være en super lækker kvalitet :o)

      Slet
  2. Åh hvor er de dejlige de 2 som de sidder der og deler :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja, det synes jeg bestemt også, så jeg lod mig selv rive med og glemme alt om tid og sted for en stund :o)

      Slet
  3. Jeg får altid sådan en lyst til at spise med ved jeres lækre dækkede bord. Hvor er det egentlig fra?

    God weekend / Anne Sofie - Kreakongstad.blogspot.dk @kreakongstad

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne Sofie :o)
      Det er fra Idemøbler så vidt jeg husker

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...