søndag den 23. februar 2014

Endelig..

Ja, det skulle åbenbart tage mig meget lang tid at få bloggen på Facebook, men bedre sent end aldrig ing'?

Ihvertfald har du nu mulighed for at følge med via facebook også, du skal bare klikke lige her
Der er selvsagt ikke det helt store derinde endnu, men jeg arbejder på det. Hvis du vil like mit univers derinde vil jeg blive helt utrolig glad.
Og hvis du har gode ideer, ønsker eller tips til indholdet derinde er du mere end velkommen til at komme med det her eller på facebook.

Jeg vil forsøge at opdater facebook dagligt i forhold til indlæg på bloggen, men der vil også komme små historier og billeder fra hverdagen, ligesom på Instagram (@mormedmegetmere), som ikke altid når at ramme bloggen
Og som altid er der også mulighed for at følge med via bloglovin', så skal du blot klikke her 

Rigtig god søndag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...