fredag den 28. februar 2014

Pist væk var den..

.. ugen altså!
Var det ikke lige mandag?
Nå men jeg klager da ikke, for weekenden byder på så mange lækre ting og jeg glæææder mig til hvert eneste minut!

Inden jeg skyder weekenden i gang vil jeg lige se lidt tilbage på ugen der fløj forbi
Der har været gang i den, men vi har alligevel haft taget os tid til at hygge også

Jeg har været på kæmpe(øko)indkøb, det er med at udnytte det når der er 25% rabat.
FÅRårssolen har haft kigget en hel del forbi, det har været så skønt. Smukke solopgange og dejlige solstråler ind ad vinduet i et af mine absolutte yndlingsrum. Fodbold i haven når drengene er hentet fra børnehaven og havearbejde, buskklipperi og nye højbede på vej.
Vi har indtaget store mængder grønt og groft og for at kompensere lidt har vi også kørt et par grove fastelavnsboller og banana chocolate chip cookies ind ;o)

I dag har jeg afleveret to spændte, udklædte fyre i børnehaven.
I eftermiddag skal jeg i køkkenet og forberede weekendens rykind, men inden da skal jeg til et spændende møde :o)
I weekenden skal jeg fejre min fødselsdag på forhånd og forkæle en masse af de allerbedste. Jeg har helt sommerfugle i maven og glæder mig vildt til at sætte mig til bords og servere lækkerier i rå mængder.

For mig har min fødselsdag altid været et sikkert tegn på forårets komme - kan I også mærke det? Det venter lige rundt om hjørnet!
Rigtig god weekend

10 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen og rigtig god weekend. Er også rigtig glad for at det er fredag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja fredage er bare skønne! God weekend til dig

      Slet
  2. Du ønskes en fantastisk weekend med fødselsdags hygge :0) Glæder mig til at se mad og gaver...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja. Ja det glæder jeg mig også til :o)
      Rigtig god weekend

      Slet
  3. Tillykke med fødselsdagen - kender godt det med at fødselsdag = første spæde forår, jeg har nemlig på tirsdag ;-)

    Rigtig god weekend :-)

    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har vi da fødselsdag samme dag :o)
      Tillykke på forskud til dig og rigtig god weekend

      Slet
  4. Et indlæg der oser af overskud og livsglæde.... :-) herligt... Og go weekend og fødselsdagshygge... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi, sikke en dejlig besked at starte weekenden med :o)
      Rigtig god weekend til dig også

      Slet
  5. det lyder da som en rigtig skøn weekend som du går i møde- rigtig god fødselsdag og tillykke herfra.
    vh lotte

    SvarSlet
  6. Håber de fejre dig med maner :*
    Ville ønske vi kunne være der.
    Kys & kram T & AK

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...