søndag den 16. marts 2014

Da mit moderhjerte smeltede i forårskulden

Ja, så skal der altså ikke meget mere til for at smelte mit moderhjerte :o)

For nogle dage siden landede der en lækkerhedspakke herhjemme fra POMPdeLUX, med nyt tøj til drengene.
Efter strenge ordrer fra drengene skyndte jeg mig at kaste det i vaskemaskinen, så det kunne blive vasket og hængt til tørre og være klar til brug så hurtigt som muligt :o)

Forleden, da drengene (endelig) kunne få det på og vi havde 10 minutter i morgenoverskud, skulle de med største selvfølgelighed afprøve om det nu var godt at spille fodbold i og i et splitsekund var de ude af døren... (Nu overvejer jeg om det er vejen frem, at have nyt tøj på lager, så drengene altid er hurtige som lynet til at komme ud af døren om morgenen haha)

Heldigvis tog jeg kameraet med ud, og det kom der denne lille serie ud af
Med en hjælpsom storebror og masser af grin, der desværre ikke lader sig fange med lyd ;o)
(Og selvfølgelig fik de ordre på at tage jakker på efter 2 minutter i kulden, men jeg nænnede ikke at forstyrre dem midt i deres grineflip)

Tøjet bestod testen og med ordre fra de to kommandører herhjemme er det placeret med 1. prioritet i vasketøjsbunken, så de kan få det på igen asap
Jeg synes såmænd de så ret så søde ud, og så kan det jo svært at stå for kontraordrer ing'? :o)

God blæsevejrssøndag - her står den på indehygge, æblesnitter, kaffe og slappedas.

P.S.
William har Mackey zip jacket & Newport pants
Sigurd har Zagreb little cardigan & Safi little pants

4 kommentarer:

  1. Hvor er de smarte og ja, man bliver blød når ens afkom leger godt sammen:-). God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går lige i hjertet - specielt når de viser enorm omsorg for hinanden :o)

      Slet
  2. Hvor er det nogle dejlige billeder, søskende er det bedste man kan få, af sine forældre - både som barn og voksen.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...