tirsdag den 20. maj 2014

Fars dag inspiration

T-shirt / Havaianas sandaler / Hjernegymnastik via Cubebot / Haveloungestol fra Hay / Vækkeur / Shorts / Slikmaskine / Lysestage / Lommelygte i træ / Tallerken / Salt & Peberbøsser / Bacontandpasta / Huslanterne / Skærebræt / Menu Lysspyd / Avisholder / Frame bakke / Skæg dørmåtte / Whiskyglas / Rundboldspil / Arne Jacobsen Vægur / Boxershorts / Bålfad

Lige om lidt, altså d. 5. juni, er det fars dag.

Ligesom til mors dag har jeg samlet lidt inspiration ovenfor. Ting i mange forskellige prisklasser, f.eks. til
den far der har alt
den praktiske far
den designelskende far
den humoristiske far
den aktive far
den baconelskende far
den madglade far
og og og

Mine tanker omkring fars dag er mere eller mindre de samme som dem jeg skrev om i dette indlæg
De sidste par år har jeg dog foræret Anders en gave fra drengene, vel egentlig fordi jeg synes det er værd at hylde hans farkundskaber, selvom jeg også forærer ham små (og større) ting på helt almindelige dage. Nok allermest fordi jeg elsker at give (ham) gaver

Jeg har både haft foræret praktiske gaver, men også gaver der mest har været for sjov.
F.eks. er jeg sikker på drengene ville synes det var virkelig sjovt at forære deres far en slikmaskine.. :o)
En god flaske rødvin, et restaurantbesøg eller lignende ville helt sikkert også falde i god jord herhjemme.

Inspiration kan jeg aldrig få for meget af, så hvis du har en ting i kikkerten til din far eller dine børns far må du meget gerne tippe mig om det :o)

Rigtig god aften

4 kommentarer:

  1. Aj, den der candy crabber går jeg godt nok og lurer på. Den vil da være så sej at give Sømanden! Bare han ikke tager den med på arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den ville være så mega cool at forære i fars dags gave synes jeg :o)

      Slet
  2. Arh, gode gaveideer. Min mand skal helt sikkert have noget fra børnene i år - det har han virkelig fortjent!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Lækre gaveidéer. Du kunne også overveje at give ham en fotogave, f.eks. et krus med ham på? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...