søndag den 18. maj 2014

Mine favoritter fra Esprit


Sort kjole / Stribet silkeskjorte / Prikket sweat / Nederdel / Sandaler / Loafers / Silketop / Pencilskirt / Bikini top / Bikini trusse / Stribet kjole / Dyreprint skjorte / Sort top / Lang sort jerseykjole

På opfordring har jeg været forbi Esprits nye webshop. Jeg må indrømme, jeg tænkte på forhånd at det nok mere er til min mors end til min aldersgruppe. Jeg har vist ikke et eneste stykke tøj fra Esprit i min garderobe, men det ved jeg at min mor og mormor har.
Måske min opfattelse af Esprit er ved at være forældet, for det var et helt andet univers der mødte mig, end det jeg havde forestillet mig.

Faktisk var der rigtig mange fine styles, der sagtens kunne flytte direkte ind i min garderobe.
Skjorter og toppe i lækre kvaliteter, blandt andet silke, smarte nederdele og lækre kjoler i fine snit.

Jeg har udvalgt (nogle af) mine favoritter ovenfor. Og ja, så må jeg vist  endnu en gang konstatere at jeg (stadig) har et crush på striber og prikker, og at sort er og bliver en yndlings hos mig.

Jeg overvejer kraftigt at tilføje den stribede kjole, den sorte silketop og en af nederdelene til min garderobe ASAP. Jeg er sikker på de vil kunne danse direkte ind blandt mine andre yndlings i garderoben og hjælpe mig ud af diverse tøjkriser.

Jeg kan godt lide at have gode "basics" i garderoben, der nemt kan mikses på kryds og tværs. Som kan være mine redninger på travle morgener, hvor jeg ikke har 20 minutter til at stå og overveje mit tøjvalg.
Så er det rart at vide, at der er masser af "sikre valg" i garderoben jeg lige kan hive frem og hoppe i, uden for meget hjernegymnastik involveret..

Har du nogle lækre (sommer)køb i kikkerten?


Esprit har spurgt mig om jeg ville kigge forbi deres nye webshop. Ordene er helt mine egne. Der er ingen af ovenstående links der er affiliate. 

2 kommentarer:

  1. Den bikini er da usædvanligt fin! Jeg har ellers haft samme forhold til Esprit som dig - men forvildede mig forleden derind og havde favnen fuld da jeg gik ind i prøverummet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Prikker gør bare et eller andet ved humøret :o)
      Lyder fedt, jeg fik også fyldt min virtuelle indkøbskurv op til randen
      kom du mon hjem med noget?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...