søndag den 8. juni 2014

060609 - part 5

I fredags kunne A og jeg fejre 5 års bryllupsdag.
5 år er træbryllup - så A skulle selvfølgelig have et paradisæbletræ i gave ;o)
Helt symbolsk er det nu plantet foran huset og jeg nyder allerede udsigten til det fra køkkenvinduet (hvor jeg står en hel del i forvejen)
Synes det er helt hyggeligt at skulle se det vokse de næste (mange) og tænkte tilbage på denne bryllupsdag.
5 år er da også en slags rund milepæl ing'?

Dagen blev fejret med drengene. A kom med middagsønsket, som jeg selvfølgelig opfyldte. Sommerflæskesteg med sprød svær, lune franske kartofler, nye danske kartofler og salat med mormordressing. Uhm - og rødvin selvfølgelig

Jeg var også temmelig heldig at få en fin gave. En smuk armring med seks sten, med hentydning til datoen selvfølgelig ;o)

Hip hurra for kærligheden!
Jeg føler mig heldig hver eneste dag, at jeg kan dele mit liv med min bedste ven, min sjæleven, ham der kender mig allerbedst, den bedste far i verden, ham der gør mig stolt hver dag <3
Der er så meget at dele hver eneste dag, der gør hver dag helt speciel, og det ville ikke være det samme uden ham!

Psst.. Hvis du er nysgerrig efter at se en smule fra dagen d. 6. juni 2009, f.eks. lidt af min brudekjole, kan du kigge forbi på Instagram @mormedmegetmere...

Rigtig god søndag til jer alle
Og husk, i dag er sidste chance for at benytte koden til Incakids, der giver 25% rabat på alt

12 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bryllupsdagen. Rigtig søde gaver i har givet til hinanden :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med 5-års bryllupsdagen. Sikke nogle fine gaver.

    SvarSlet
  3. Hvor vover du at lægge billeder op af det, jeg har drømt om i flere dage? Flæskesteg! Åh jeg savler! :-D

    Tillykke med bryllupsdagen. Et æble_træ_, hvor genialt!
    Er ikke helt nået dertil.. havde bryllupsdag dagen før dig, men "kun" 4 år.. Manden kommer først hjem på torsdag, så vi kan ikke rigtigt fejre før.. Så før vi har fået klaret det med blomsterne og jeg har fundet ud af, om jeg har været kreativ nok med en blomsterbryllupsgave, vil jeg på ingen måde springe ud i noget med træ.. Men tak for ideen! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja det var da også strengt af mig ;o)
      Tillykke til jer også

      Slet
  4. Ih, stort tillykke med dagen. 5 år er dælme da en milepæl, der er værd at fejre big time. Men det er den jo også blevet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Jeg synes også altid det er værd at fejre kærligheden :o)

      Slet
  5. Du har bare de smukkeste og mest stemningsfyldte billeder.... suk.... både her og på instagram :-)
    /Bitten

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak for den søde kommentar Bitten! Gad vide hvem du er på IG?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...