onsdag den 25. juni 2014

Gode minder på snor

Til fødselsdagen i lørdags havde jeg lavet en flagranke / ansigtsguirlande med William
Minder fra 0-5 år. Så bliver det pludselig virkelig tydeligt hvor meget der er sket..

Udover at pynte, fungerer det også godt som en sjov lille "selskabsleg" når gæsterne skal gætte rækkefølgen ;o)

De af jer der har været med længe kan måske huske den ranke jeg lavede til Sigurd for et par år siden?

Det er lige til at gå til. Kopier billeder ind i et word dokument, forstør dem, crop dem så det meste af "baggrundsstøjen" kommer væk , print ud og klip til. Lim evt. på pap. Lav forskellige hatte. Sæt dem på en snor og hæng op :o)

Rigtig god onsdag

6 kommentarer:

  1. Du hav mig lige en idé der. Jeg har nogle ansigter af min søn fra vuggestuen, lamineret, som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal bruge til, men jeg tror jeg laver en hat til dem og sætter dem på sønnens væg. Det ser da rigtig fint ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina! Ja det lyder da som om de billeder er perfekte til formålet :o)

      Slet
  2. Det er SÅ sød en ide! Jeg gemte faktisk allerede billedet fra instagram forleden, for den skal helt sikkert anvendes engang. Tak for inspirationen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt Ida. Hvor dejligt at høre, du kunne bruge det :o)

      Slet
  3. Det er en super ide og jeg husker godt dem du lavede til Sigurd :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har været med længe Katja - tak for det ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...